46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Belediye Kütahyaspor, Dumlupınar Stadı’nda seyircisiz oynanan mücadelede Kahramanmaraşspor’u 2-1 mağlup etti.
TFF 3. Lig 1. Grup’un 20. haftasında Belediye Kütahyaspor, sahasında Kahramanmaraşspor’u konuk etti. Seyircisiz oynanan karşılaşma Kütahyaspor’un 2-1 üstünlüğüyle sona erdi. Maçın 10. dakikasında 1-0 geriye düşen mavi şimşekler, Eren Kaya’nın 26 ve 31. dakikada attığı gollerle 2-1 öne geçti. Karşılaşmada başka gol olmazken, puanını 38’e çıkartan Kütahyaspor ligde 3. sıraya yükseldi.
‘Kırsalda Bereket Projesi’ çiftçilere tanıtıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24770 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19926 kez okundu