46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Belediye Kütahyaspor’un 15 hafta önce Bulvarspor ile berabere kalmasıyla başlayan yenilmezlik serisi, Dumlupınar Stadı’nda aldığı mağlubiyetle sona erdi. Mavi Laciverliler karşılaşmayı 2-1’lik skorla kaybetti
TFF 3. Lig 1. Grup’ta mücadele veren Belediye Kütahyaspor, Dumlupınar Stadında Kemerkent Bulvarspor’u ağırladı. Maçın ilk yarısını 1-0’lık mağlubiyetle tamamlayan Kütahyaspor, ikinci yarının ilk dakikalarında Onur Kolay’ın rakip fileleri havalandırmasıyla beraberliği yakaladı. 72’nci dakikaya kadar eşitliğin bozulmadığı karşılaşmada skoru 2-1 yapan Bulvarspor, Kütahya’dan galibiyetle ayrıldı. Belediye Kütahyaspor’un 15 hafta önce Bulvarspor ile berabere kalmasıyla başlayan yenilmezlik serisi, Dumlupınar Stadı’nda aldığı mağlubiyetle sona erdi.
Başkan Kahveci’den üniversiteli gençlerle iftar
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24770 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19926 kez okundu