46,4974$% 0.04
52,9361€% -0.08
61,4321£% -0.05
6.066,69%-1,24
10.082,00%-1,23
40.143,00%-1,24
02:00
Kütahya’ya 33 yeni hekim atandığını açıklayan AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, Kütahya’nın kişi başına düşen hekim sayısında Türkiye’de ilk 5 il arasında olduğunu ifade etti
AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, Kütahya’daki hastanelere atanan 33 yeni hekim hakkında açıklamalarda bulundu. Önsay’ın açıklamasına göre, Kütahya Şehir Hastanesine 13, Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne 2, Simav Doç. Dr. İsmail Karakuyu Devlet Hastanesi’ne 8, Altıntaş Devlet Hastanesi’ne 1, Emet Dr. Fazıl Doğan Devlet Hastanesi’ne 3, Aslanapa Devlet Hastanesi’ne 1, Gediz Devlet Hastanesi’ne 4, Hisarcık Devlet Hastanesi’ne 2, Yoncalı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’ne 1, Tavşanlı Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi’ne 1 hekim ataması yapıldı.
Tavşanlı’da kitapseverler fuarda buluştu
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu