46,4682$% 0.03
53,2846€% -0.1
61,4175£% -0.19
6.240,45%0,56
10.421,00%-0,36
41.527,00%-0,36
02:00
2022-2023 futbol sezonunda yeniden Bölgesel Amatör Lig’de mücadele edecek olan TKİ Tavşanlı Linyitspor, teknik direktör Ahmet Erdinç ile yeniden anlaşmaya vardı
Kırmızı-siyahlı ekip tarafından yapılan açıklamada;
“Geçtiğimiz sezon takımımız Teknik Direktörlük görevini yürüten Sayın Ahmet Erdinç ile sezon sonuna kadar anlaşılmıştır. Teknik kadromuz ise Burhan Zorba, Bülent Geren ve Mehmet Erdal olmuştur. Kendilerine başarılar diler camiamıza hayırlı olmasını dileriz” ifadelerine yer verildi.
Dereceye giren öğrenciler ödüllerine kavuştu
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu