46,5219$% 0.01
53,0178€% 0
61,5162£% 0
6.147,61%0,07
10.216,00%0,08
40.678,00%0,08
02:00
Tenzile Erdoğan Ortaokulu’nda 43 Adım Projesi kapsamında hayata geçirilen ‘Yeşil Adım’ projesi çerçevesinde anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi.
Proje kapsamında öğrenciler ve öğretmenlerin katılımıyla okul bahçesinde fidan dikimi yapıldı. Düzenlenen etkinlikte öğrenciler çevre bilincinin önemini uygulamalı olarak öğrenme fırsatı buldu.
Etkinliğin öğrencilerde doğa sevgisi ve çevre duyarlılığını artırmayı hedeflediği belirtildi.
Argat: ‘Kütahya’da yürütülen bu proje Türkiye’ye örnek olacak’
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu