46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Tarım ve Orman Bakanlığı koordinasyonunda gıda güvenliğine yönelik çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda, Dumlupınar İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda kontrol görevlileri tarafından Dumlupınar Gazi İlkokulu’nda görev yapan personele hijyen eğitimi verildi.
Eğitimde; kişisel hijyen, gıda güvenliği, bulaşma riskleri ve sağlıklı gıda tüketiminin önemi hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu. Programla, okul ortamlarında hijyen bilincinin artırılması ve sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sağlanması hedeflendi.
Tütün sadece içeni değil, aileyi de vuruyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24770 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19926 kez okundu