46,4647$% -0.02
52,9182€% -0.45
61,4056£% -0.39
6.139,96%-1,95
10.202,00%-1,81
40.621,00%-1,89
02:00
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav ve ayrandan yiyen 70’i öğrenci olmak üzere toplam 77 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı
Olay, Meydan Mahallesi Aydınlık Caddesi üzerindeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda gerçekleştirilen tavuk, pilav, ayran etkinliğinin ardından meydana geldi. Etkinlikte dağıtılan yiyeceklerden tüketen bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.
Rahatsızlanan öğrenciler ile bazı vatandaşlar sağlık ekiplerince Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı.
Hastaneye şu ana kadar başvuran 70’i öğrenci 77 kişinin olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.
BAKAN YARDIMCISI ALİ ÇELİK’TEN TÜRK MANŞET VE KÜTAHYA’DAN HABER’E ZİYARET
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu