46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü soğuk kış günlerinde, zor koşullarda yaşam mücadelesi veren yaban hayatına destek veriyor
Gediz Orman İşletme Müdürlüğü Şaphane Orman İşletme Şefliği tarafından olumsuz hava koşulları nedeniyle zorda kalan yaban hayvanları için orman içi açıklıklarda farklı noktalara yem bırakıldı. Yabani hayvanların; uzun, soğuk geçen bir kışı atlatmasını sağlamak ve hayatlarını biraz daha kolaylaştırmak için yapılan yemleme çalışmaları, hava koşulları kötü olduğu sürece haftada 3 defa olmak üzere sürdürülecek. Gediz Orman İşletme Müdürlüğü Şaphane İşletme Şefi Ahmet Mülayim; yaptıkları yemleme çalışması ile saman ve ot dağıttıklarını, özellikle yüksek kesimlerde ve kırsal kesimlerde, yaban hayvanlarının yiyecek bulmakta zorluk çektiklerini, kış şartlarında av ve yaban hayvanlarını doğal ortamlarında desteklediklerini belirtti. Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri; İşletmeler tarafından yapılan yemleme çalışmaları ile yaban hayatına destek olduklarını, aynı zamanda vatandaşların da bu soğuk günlerde özellikle sokak hayvanlarına karşı duyarlı olmalarını ve evlerinin önüne bir kap su biraz mama bırakarak, onların hayatlarını kolaylaştırabileceklerini belirttiler.
Kasap’tan çağrı: ‘Türkiye evlatlarını kaybetmesin’
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu