46,5166$% 0.02
52,9704€% 0.21
61,4673£% 0.3
5.954,97%-0,42
9.862,00%-1,07
39.278,00%-1,08
02:00
Belediye Kütahyaspor’un Bergama ile karşı karşıya geldiği maçta kırmızı kartla cezalandırılan Muhammet Arslantaş’a 3 maçtan men edildi
Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, geçtiğimiz hafta oynanan müsabakalarda meydana gelen saha olaylarıyla ilgili aldığı kararları açıkladı. Bergama ile Belediye Kütahyaspor arasında oynanan müsabakada kırmızı kart yiyerek takımını yalnız bırakan Muhammet Arslantaş’ın cezası belli oldu. Arslantaş’a 3 müsabakadan men ve bin 500 TL para cezası kesildi.
PFDK’dan yapılan açıklamada, “Belediye Kütahyaspor Kulübü sporcusu Muhammet Arslantaş’ın, 06.02.2022 tarihinde oynanan Belediye Kütahyaspor-Bergama Belediyespor TFF 3. Lig 1. Grup müsabakasında, rakip takım sporcusuna yönelik şiddetli hareketi nedeniyle 3 resmi müsabakadan men ve 1.500.-TL para cezası ile cezalandırılmasına karar verilmiştir” ifadeleri kullandı.
Domaniç’te tanışma toplantısı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29589 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24763 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22089 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21260 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19919 kez okundu