46,4487$% 0.18
53,5181€% 0.03
61,8558£% 0.01
6.439,62%1,50
10.801,00%1,18
43.038,00%1,18
02:00
Kütahya İl Emniyet Müdürü Osman Elbir ve eşi Polis Eşleri Derneği Kütahya Şube Başkanı Pınar Elbir, şehit aileleri, gaziler ve ailelerini Kütahya Polisevinde düzenlenen kahvaltı programında ağırladı
Programda, aziz şehitlerin emanetleri olan ailelere her zaman destek olunacağı vurgulandı. Elbir çifti, şehitlerin ortaya koyduğu fedakârlıkların milletin gönlünde silinmez bir yer tuttuğunu belirterek, gazilerin gösterdiği cesaret ve özverinin de her daim minnetle anıldığını ifade etti. Kahvaltı buluşması, samimi sohbetler ve hatıra kareleriyle son buldu.
Program Kütahya Emniyetinin, “Mukaddes vatanımız için canını feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle, kahraman gazilerimizi minnetle anıyoruz” mesajıyla tamamlandı.
Rektör Kızıltoprak’tan öğrencilere kütüphanede siyasi tarih dersi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29564 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24737 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22063 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21233 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19892 kez okundu