46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Geçtiğimiz hafta 13 puanla 3.Lig 1. Grup’ta lider olan namağlup Silifke Belediyespor, ilk mağlubiyetini Belediye Kütahyaspor’la aldı. Rakibini 2-0’lık skorla mağlup eden Belediye Kütahyaspor, moral depoladı
TFF 3.Lig 1. Grup’ta mücadele veren Belediye Kütahyaspor, Dumlupınar Stadı’nda Silifke Belediyespor’u ağırladı. Ligde namağlup ilerleyen Silifke Belediyespor, Mavi Şimşek engeline takıldı. Rakibini 2-0’lık skorla mağlup eden Belediye Kütahyaspor, 12 puanla ligde 4’üncü sıraya yerleşti. Yeni sezonda çıktığı 6 maçta 4 galibiyeti bulunan Mavi Lacivertli ekip, bu maç ile şampiyonluk yolunda moral depoladı
Minik öğrenciler süt ürünleri tesislerini gezdi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu