46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Sezonun son maçında deplasmanda Düzcespor ile karşı karşıya gelen Belediye Kütahyaspor, 2-0 önde götürdüğü karşılaşmayı 2-2’lik beraberlikle tamamladı
Belediye Kütahyaspor’un mücadele verdiği TFF 3. Lig’de normal sezon tamamlandı. Lig’in 30’uncu karşılaşmasında Düzcespor ile karşı karşıya gelen Belediye Kütahyaspor, rakibiyle 2-2’lik skorla berabere kaldı. Kütahyaspor, karşılaşmanın 10’uncu dakikasında Ömer Faruk Sezgin’in, 29’uncu dakikasında Gökay Eser’in attığı gollerle 2-0 önde götürdüğü maçta, 61’inci ve uzatma dakikalarında gelen gollerle 2-2’lik beraberliğe razı oldu. Belediye Kütahyaspor ligi 58 puanla 4’üncü sırada tamamladı. Şimdi gözler play-off karşılaşmalarında.
Depremin ardından 124 artçı sarsıntı kaydedildi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu