46,4660$% 0.04
53,3391€% 0.03
61,5136£% -0.03
6.280,76%1,21
10.487,00%0,27
41.784,00%0,26
02:00
Ziraat Türkiye Kupasında Darıca Gençlerbirliği ile eşleşen Belediye Kütahyaspor’un 30 Eylül’de oynayacağı karşılaşma Aspor ekranlarından canlı olarak yayınlanacak
Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turunda Belediye Kütahyaspor, geçtiğimiz yıl kendisini kupadan eleyen Redoks Darıca Gençlerbirliği ile kozlarını paylaşacak. 30 Eylül Perşembe günü saat 15.30’da ilk düdüğün çalacağı mücadele Dumlupınar Stadında oynanacak. Müsabaka Aspor ekranlarından canlı olarak yayınlanacak. Konuyla ilgili bir açıklama yayımlayan Belediye Kütahyaspor Yönetimi, “A Spor’un takımımıza verdiği önem devam ediyor. Daha önce 2016’da Göztepe ile oynadığımız maçı ve geçen sene evimizde 1.Turda Yıldırım, ikinci turda Darıca ile oynadığımız maçları da yayınlayan kupanın resmi yayıncısı yine maçımızı canlı yayın programına aldı. Kendilerine teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verdi.
72 engelli aynı anda hizmet alabilecek
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu