46,5312$% 0.02
53,0042€% 0.21
61,4713£% 0.25
5.953,39%-0,45
9.925,00%-0,44
39.532,00%-0,44
02:00
Lig öncesi son hazırlık maçına Iğdırspor karşısında çıkan Belediye Kütahyaspor, mücadeleden 2-2 eşitlikle ayrıldı
Belediye Kütahyaspor, Afyon’da sürdürdüğü kamp döneminin sonuna geldi. Bu süreçte 4 hazırlık maçı oynayan Belediye Kütahyaspor, son karşılaşmada Iğdırspor ile kozlarını paylaştı. 90 dakika 2-2’lik eşitlikle sona ererken, mavi-lacivertlilerin golleri Muhammed Aslantaş’tan geldi. Şimşek, önümüzdeki günlerde Afyon kampını tamamlayarak Kütahya’ya dönecek ve 3.Lig hazırlıklarına burada devam edecek.
7 yavru köpek itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu