46,4475$% 0.18
53,2811€% -0.41
61,4368£% -0.66
6.302,06%-0,67
10.486,00%-1,77
41.785,00%-1,77
02:00
Kütahya Müftülüğü ile Kütahya Uluslararası Öğrenci Derneği iş birliğinde, Kütahya’da eğitim gören yabancı üniversite öğrencileri arasında Kur’an-ı Kerim Güzel Okuma Etkinliği gerçekleştirildi
Farklı ülkelerden gelen öğrenciler, Kur’an-ı Kerim’i en güzel şekilde okumak için büyük bir gayret gösterdi. Programa, İl Müftü Yardımcısı Kemal Bal da katıldı. Düzenlenen programda, bu anlamlı buluşmanın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekişmesine vesile olması temenni edilirken, etkinliğe katılan tüm öğrencilere teşekkür edildi.
Linyitspor evinde kaybetti
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29569 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24742 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22068 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21239 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19897 kez okundu