46,5032$% 0.05
52,8961€% -0.08
61,4060£% 0
6.109,47%-0,55
10.143,00%-0,64
40.399,00%-0,61
02:00
Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri üniversite eğitimi için şehre gelen ve yurtlarda konaklayacak olan öğrencileri, otogarda ve yurtlarda karşıladı. Gençlik ve Spor İl Müdürü Bülent Küçük gençlerle sohbet etti ve taleplerini dinledi.
Gençlere ikramlarda bulunularak “hoş geldiniz” diyen Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, gençlik merkezlerinin faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Öğrencilerin soruları yanıtlanırken, ihtiyacı olanlara destek sağlandı.
Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürü Bülent Küçük, yaptığı açıklamada, “Sevgili gençler, Kütahya’ya hoş geldiniz. Yeni dönemin sağlık, huzur ve başarılarla dolu geçmesini temenni ediyorum. Biz, sizlerin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Kütahya Eczacı Odası’nda Cahit Ceylan güven tazeledi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu