46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şubesi ile Domaniç İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü teknik personelinin koordinasyonunda, Safa Köyü’nde üreticilere çiftçi eğitimi verildi.
Eğitim kapsamında, İyi Tarım Uygulamaları çerçevesinde ahududu yetiştiriciliği, üretim süreçlerinde dikkat edilmesi gereken teknik hususlar ve proje uygulamalarında izlenecek yöntemler hakkında katılımcılara detaylı bilgiler verildi.
Üreticilerin bilgi ve farkındalık düzeylerini artırmayı amaçlayan eğitimde, sürdürülebilir ve kaliteli üretimin önemi vurgulanırken, katılımcıların soruları da uzman personel tarafından yanıtlandı.
Toplam 25 üreticinin katılım sağladığı eğitim programının, bölgedeki meyve yetiştiriciliğinin geliştirilmesine ve iyi tarım uygulamalarının yaygınlaştırılmasına katkı sağlaması hedefleniyor.
Hisarcık-Gediz kara yolu çalışmaları yeniden başladı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29599 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24773 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22098 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21270 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19929 kez okundu