DOLAR

46,4702$% -0.01

EURO

53,3552% 0.15

STERLİN

61,5968£% 0.32

GRAM ALTIN

6.191,29%-0,23

ÇEYREK ALTIN

10.371,00%-0,84

TAM ALTIN

41.326,00%-0,84

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 21°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Vali Çelik muhtarlarla buluştu

Vali Ali Çelik, 31 köy ve 7 mahallenin muhtarlarıyla istişare toplantısında bir araya geldi

Vahit Paşa Yazma Eser Kütüphanesi konferans salonunda düzenlenen toplantıya Vali Yardımcısı Aydın Börü, İl Jandarma Komutanı Vekili Albay Kamil Çelik, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Murat Koyak ile ilgili kurum müdürleri hazır bulundu. Vali Ali Çelik, muhtarların istek ve taleplerini dinleyerek not aldı, yerinde çözüm üretmeye çalıştı.

Sıradaki haber:

DPÜ’de engelsiz buluşma