46,5204$% 0.02
53,0390€% 0.31
61,5599£% 0.42
6.029,06%0,82
9.986,00%0,17
39.774,00%0,17
02:00
AK Parti Kütahya İl Başkanlığı tarafından, vatandaşların görüşlerini mektupla yazıp atacağı ‘Beyaz Sandık’ uygulaması başlatıldı. Uygulama sayesinde vatandaşların görüşlerini yazdığı mektuplar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a ulaştırılacak
AK Parti Kütahya İl Başkanlığı tarafından Kütahya merkezde Sevgi Yolu, Karagöz Camii önü ve Saman Pazarı ile 4 ilçe merkezinde Beyaz Sandık kuruldu. AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, yaptığı açıklamada, “Beyaz Sandıklarımız Kütahya merkezde 3, Simav, Gediz, Şaphane ve Aslanapa ilçelerimizde kuruldu. İlçelerimizde hafta sonu gerçekleştireceğimiz kongrelerimiz öncesinde ilçe meydanlarımızda stantlarımızı kurduk. Vatandaşlarımız talep, istek, öneri ve projelerini direk Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a iletebilecek. Tüm vatandaşlarımızı stantlarımıza bekliyoruz” dedi.
Çinili Cami’nin tarihi eser niteliğindeki çinileri sökülüyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29591 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24765 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22091 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21262 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19922 kez okundu