46,5122$% 0.05
52,9186€% -0.08
61,4406£% 0
6.080,87%-1,01
10.104,00%-1,02
40.232,00%-1,02
02:00
Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürü Bülent Küçük, uzun yıllardır kullanılmayan Vefa Sahası’nda gerçekleştirilen yenileme çalışmalarının tamamlandığını belirtti.
Yaklaşık 20 yıldır atıl durumda bulunan Vefa Sahası, yapılan kapsamlı bakım ve onarım çalışmalarıyla yeniden spora kazandırıldı. Tüm hazırlıkların tamamlanmasıyla birlikte saha, ilk amatör müsabakasına ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.
Müdür Küçük, “Kütahya amatör spor camiası için büyük bir kazanım olan bu sahamızda genç sporcularımız artık daha modern, düzenli ve güvenli bir ortamda antrenmanlarını ve karşılaşmalarını gerçekleştirecekler. Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak, amatör sporlara ve gençliğe değer katacak her çalışmada aynı azim ve kararlılıkla hizmet etmeye devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
30 yıldır şehir şehir dolaşarak tespih satıyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu