46,4914$% 0
53,0147€% 0.01
61,5215£% 0.01
6.143,72%0,01
10.208,00%0,00
40.645,00%0,00
02:00
‘Eğitim Çalışanları 2022 Voleybol Turnuvası’, Linyit Ortaokulu Spor Salonu’nda başladı. Turnuvada 7 grupta 29 takım mücadele edecek
İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şubesi işbirliğiyle hayata geçirilen ‘Eğitim Çalışanları 2022 Voleybol Turnuvası’, Linyit Ortaokulu Spor Salonu’nda başladı. 7 grupta 29 takımın mücadele edeceği turnuvanın ilk maçını Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Gençlik ve Spor İl Müdürü Tahir Emre Can ve Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şube Başkanı Fatih Köse, okul yöneticileri ve izleyiciler takip etti. Maçtan önce Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Gençlik ve Spor İl Müdürü Tahir Emre Can ve Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şube Başkanı Fatih Köse, turnuvanın ilk atışını gerçekleştirerek, takımlara turnuvada başarılar dilediler.
Güvenli trafik güvenli tarım
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu