46,5166$% 0.02
52,9704€% 0.21
61,4673£% 0.3
5.954,97%-0,42
9.862,00%-1,07
39.278,00%-1,08
02:00
‘Eğitim Çalışanları 2022 Voleybol Turnuvası’, Linyit Ortaokulu Spor Salonu’nda başladı. Turnuvada 7 grupta 29 takım mücadele edecek
İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şubesi işbirliğiyle hayata geçirilen ‘Eğitim Çalışanları 2022 Voleybol Turnuvası’, Linyit Ortaokulu Spor Salonu’nda başladı. 7 grupta 29 takımın mücadele edeceği turnuvanın ilk maçını Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Gençlik ve Spor İl Müdürü Tahir Emre Can ve Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şube Başkanı Fatih Köse, okul yöneticileri ve izleyiciler takip etti. Maçtan önce Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Gençlik ve Spor İl Müdürü Tahir Emre Can ve Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 Nolu Şube Başkanı Fatih Köse, turnuvanın ilk atışını gerçekleştirerek, takımlara turnuvada başarılar dilediler.
Güvenli trafik güvenli tarım
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29589 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24763 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22089 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21260 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19919 kez okundu