46,6216$% 0.04
53,0746€% -0.14
61,5856£% -0.13
6.031,71%0,04
9.997,00%0,00
39.816,00%0,00
02:00
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Siberay ekipleri, düzenledikleri seminerlerle vatandaşları siber güvenlik konularında bilgilendirdi.
Seminerlerde; sosyal medyanın hayatımıza etkisi, siber güvenlik, yasadışı bahis, siber zorbalık, teknoloji bağımlılığı ve güvenli internet kullanımı başlıklarında sunumlar gerçekleştirildi.
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Toplumu oluşturan insandır; Kütahya Emniyeti olarak her vatandaşımıza ulaşıyoruz” denildi.
Yangın ihbarına giden ekipler mangal yapanlarla karşılaştı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29592 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24766 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22092 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21263 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu