46,4508$% 0.18
53,5161€% 0.03
61,8508£% 0.01
6.434,25%1,41
10.740,00%0,61
42.795,00%0,60
02:00
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Siberay ekipleri, düzenledikleri seminerlerle vatandaşları siber güvenlik konularında bilgilendirdi.
Seminerlerde; sosyal medyanın hayatımıza etkisi, siber güvenlik, yasadışı bahis, siber zorbalık, teknoloji bağımlılığı ve güvenli internet kullanımı başlıklarında sunumlar gerçekleştirildi.
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Toplumu oluşturan insandır; Kütahya Emniyeti olarak her vatandaşımıza ulaşıyoruz” denildi.
Yangın ihbarına giden ekipler mangal yapanlarla karşılaştı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29565 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24738 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22064 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21234 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19892 kez okundu