46,5081$% 0.05
52,9075€% -0.12
61,4452£% -0.01
6.063,81%-1,29
10.077,00%-1,28
40.123,00%-1,29
02:00
Şeker-İş Sendikası’nın aldığı karar ile Kütahya Şeker Fabrikası’nda 30 Ağustos’ta başlayan grev, işçi ve işveren arasında anlaşma sağlanması ile sona erdi.
Türkiye Gıda ve Şeker Sanayi İşçileri Sendikası (Şeker-İş) öncülüğünde yürütülen görüşmeler sonucunda, 2025-2027 dönemini kapsayan 11. Dönem Toplu İş Sözleşmesi 6 Eylül 2025’te imzalandı.
Şeker-İş’ten yapılan açıklamada, imzalanan sözleşmenin yalnızca işçilerin ekonomik haklarını güvence altına almakla kalmayıp, emeğin değerini teslim eden ve işçi-işveren uzlaşı kültürünü güçlendiren bir adım olduğu vurgulandı.
Sendika, sözleşmenin Kütahya Şeker Fabrikası çalışanlarına, teşkilata, şeker sanayisine ve ülke çalışma hayatına hayırlı olmasını diledi.
Yıldırım kaynaklı orman yangını büyümeden söndürüldü
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu