46,5205$% 0.01
53,0545€% 0.37
61,6247£% 0.54
6.043,08%1,05
10.008,00%0,39
39.862,00%0,39
02:00
Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit’in babası Selahattin Yiğit vefat etti. İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik ve Vali Musa Işın, Selahattin Yiğit’in vefatı nedeniyle taziye mesajı yayınladı.
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik mesajında, Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürümüz Sayın Tamer Yiğit ve Sayın Süleyman Yiğit’in kıymetli babaları Selahattin Yiğit amcamızın vefatını üzüntüyle öğrendim. Merhuma Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum. Mekânı cennet olsun” ifadelerini kullandı.
Vali Işın ise mesajında, “Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürümüz Sayın Tamer Yiğit’in kıymetli babası Selahattin Yiğit’in vefatını derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyorum. Merhum Selahattin Yiğit’e Allah’tan rahmet; başta Sayın Tamer Yiğit olmak üzere kederli ailesine, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum. Mekânı cennet olsun” dedi.
Merhum Yiğit’in cenazesi yarın Cuma namazına müteakip Fatih Mahallesi Duagür Camii’nden kaldırılarak, Evliya Çelebi Mezarlığına defnedilecek.
KÜTAHYA’DA 5.7’LİK DEPREM PROVASI! TÜM EKİPLER SAHAYA İNDİ
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29590 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24764 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22091 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21261 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19921 kez okundu