DOLAR

46,6600$% 0.12

EURO

53,1528% 0.09

STERLİN

62,0951£% -0.01

GRAM ALTIN

6.130,13%1,67

ÇEYREK ALTIN

10.131,00%1,34

TAM ALTIN

40.306,00%1,23

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 24°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Gediz’de toplum sağlığı için önemli iş birliği

Gediz Belediyesi ile İlçe Sağlık Müdürlüğü arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, diyetisyen, çocuk gelişimci ve fizyoterapist gibi uzmanların hizmetlerinden vatandaşlar belediye aracılığıyla faydalanabilecek.

Gediz Belediyesi ile Gediz İlçe Sağlık Müdürlüğü arasında, vatandaşlara yönelik sağlık hizmetlerinin daha etkin sunulmasını amaçlayan iş birliği protokolü imzalandı. İmzalanan protokol kapsamında, İlçe Sağlık Müdürlüğünde görev yapan diyetisyen, çocuk gelişimci ve fizyoterapist gibi uzmanların bilgi ve deneyimlerinden belediye aracılığıyla vatandaşların faydalanması sağlanacak.

Gediz Belediyesi’nden yapılan açıklamada, insan odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda hayata geçirilen iş birliğiyle toplum sağlığının desteklenmesinin hedeflendiği belirtildi.

Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel, protokolün hayata geçirilmesine katkı sağlayan İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ömer Orçun Erdoğan’a teşekkür ederek, kurumlar arasındaki iş birliğinin artarak devam etmesi temennisinde bulundu.

 

Sıradaki haber:

Kütahya’da 99 bin 749 öğrenci karne sevinci yaşadı