46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Gediz Belediyesi ile İlçe Sağlık Müdürlüğü arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, diyetisyen, çocuk gelişimci ve fizyoterapist gibi uzmanların hizmetlerinden vatandaşlar belediye aracılığıyla faydalanabilecek.
Gediz Belediyesi ile Gediz İlçe Sağlık Müdürlüğü arasında, vatandaşlara yönelik sağlık hizmetlerinin daha etkin sunulmasını amaçlayan iş birliği protokolü imzalandı. İmzalanan protokol kapsamında, İlçe Sağlık Müdürlüğünde görev yapan diyetisyen, çocuk gelişimci ve fizyoterapist gibi uzmanların bilgi ve deneyimlerinden belediye aracılığıyla vatandaşların faydalanması sağlanacak.
Gediz Belediyesi’nden yapılan açıklamada, insan odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda hayata geçirilen iş birliğiyle toplum sağlığının desteklenmesinin hedeflendiği belirtildi.
Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel, protokolün hayata geçirilmesine katkı sağlayan İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ömer Orçun Erdoğan’a teşekkür ederek, kurumlar arasındaki iş birliğinin artarak devam etmesi temennisinde bulundu.
Kütahya’da 99 bin 749 öğrenci karne sevinci yaşadı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29597 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24771 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21268 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19927 kez okundu