46,5011$% 0.04
52,9746€% -0.01
61,4888£% 0.04
6.108,86%-0,56
10.145,00%-0,62
40.396,00%-0,62
02:00
Meclis toplantısında Türkiye şampiyonasında başarılı olan sporculara ve antrenörlerine ödül ve başarı belgeleri verildi
Kütahya Belediyespor Kulübü bünyesinde faaliyetlerine devam eden güreşçiler, Nisan ayının son günlerinde Kırşehir’de düzenlenen Okul Sporları Yıldızlar Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonasına damga vurdular. Şampiyonada, 75 kg’da Aziz Alp Akın Türkiye şampiyonu, 44 kg’da Sayid Ada Türkiye ikincisi oldu. Afyonkarahisar’da yapılan U-11 Türkiye Güreş Şampiyonasında 150 sporcu arasından Kütahya Belediyespor Kulübü Güreşçimiz 38 kg’da Osman Emir Çekgel Türkiye ikincisi olma başarısı gösterdi. Başarılı sporculara ve antrenörlerine ödül ve başarı belgeleri verildi.
Kütahya’da Zafer ve Bilim Şenliği
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu