46,6351$% 0.11
53,1007€% 0.03
61,6094£% 0.02
6.009,00%-0,34
9.953,00%-0,44
39.643,00%-0,44
02:00
Gazi Kemal Mahallesi Ahi Elbasan Caddesi üzerindeki bir binada doğal gaz kaçağı olduğu yönündeki ihbar üzerine ekipler harekete geçti. Bölgeye, polis, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), doğal gaz ve elektrik dağıtım şirketi ekipleri sevk edildi. Ekipler, hem binada hem de sokakta doğal gaz kaçağı olup olmadığını belirlemek amacıyla detaylı inceleme gerçekleştirdi.
Güvenlik önlemleri kapsamında ilk olarak bölgedeki doğal gaz ve elektrik akışı kesildi. Ardından yapılan kontroller sonucunda tespit edilen arıza ve kaçak giderilerek bölgedeki doğal gaz ve elektrik akışı yeniden sağlandı. Olayın ardından bölgede hayat normale döndü.
Gazze için hayır çarşısı düzenlendi
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17942 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14120 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12153 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11438 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11352 kez okundu