46,4997$% 0.05
52,8924€% -0.09
61,4093£% 0
6.124,90%-0,30
10.168,00%-0,39
40.497,00%-0,37
02:00
Gediz ilçesinde soba dumanından zehirlenen bir kadın ambulansla hastaneye kaldırıldı
Kütahya’nın Gediz ilçesine bağlı Çeltikçi Köyünde meydana gelen olayda bir kadın, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri yönlendirildi. Kısa sürede gelen sağlık ekipleri, dumandan etkilenen kadını ambulanstaki ilk tedavisinin ardından Gediz Devlet Hastanesine kaldırdı.
15 kamyon şoförü göreve başladı
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17936 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14117 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12148 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11433 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11348 kez okundu