46,4994$% 0.05
52,8461€% -0.18
61,3389£% -0.11
6.118,37%-0,40
10.153,00%-0,54
40.438,00%-0,51
02:00
Gediz İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda kontrol görevlileri tarafından ilçe genelinde faaliyet gösteren gıda işletmelerine denetim yapıldı.
Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu kapsamında yapılan denetimlerde, gıda güvenilirliği, hijyen koşulları ve mevzuata uygunluk başta olmak üzere birçok kriter titizlikle incelendi. Denetimler sırasında işletme yetkililerine mevzuat hakkında bilgilendirmelerde bulunularak, eksikliklerin giderilmesi konusunda uyarılar yapıldı.
Yetkililer, halk sağlığının korunması ve güvenilir gıdaya erişimin sağlanması amacıyla denetimlerin aralıksız devam edeceğini ifade etti.
Bu ilçede 15 yıldır hırsızlık vakası yaşanmıyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu