46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Organize Sanayi Bölgesi, Çevre Haftası kapsamında farkındalık yaratmak amacıyla ‘Yaşanabilir Gelecek İçin Atıkları Toplamaya Ne Dersin?’ sloganı ile çöp toplama etkinliği gerçekleştirdi
Yoğun katılımın olduğu etkinlikte, Kütahya OSB-Zafertepe Mahallesi arasında yer alan güzergahta yol kenarlarındaki alan çöpler toplanarak araçlara yüklendi. Farklı iki bölgeden gruplar halinde toplanan atıklar, Sinerköy Mahallesi girişinde yer alan alanda birleştirilerek Kütahya Belediyesi çöp araçlarına yüklendi. Sinerköy Mahallesi’nde Kütahya Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü’nün katılımcılara yiyecek ve içecek ikramının ardından etkinlik son buldu.
DPÜ’den bir ilk! NFT diploma dönemi başladı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu