46,5318$% 0.02
53,0064€% 0.14
61,5074£% 0.17
5.979,78%-0,01
9.969,00%-2,34
39.707,00%-2,31
02:00
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan çalışmalar sonucu yaklaşık 6 gram uyuşturucu madde ele geçirildi, 3 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, il merkezinde 2 farklı olayda uyuşturucu kullandığı belirlenen F.A., G.A. ve E.B. isimli 3 şüpheliyi gözaltına aldı. Şüphelilerin üst aramasında 2,65 gram esrar ve 2, 69 gram bonzai ele geçirildi. Uyuşturucu maddeye imha etmek üzere el koyan ekipler, 3 şüpheli hakkında kullanmak için uyuşturucu bulundurmak suçundan işlem başlattı.
Metamfetamin ve uyuşturucu ele geçirildi
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17937 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14118 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12150 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11434 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11349 kez okundu