46,5047$% 0.05
52,8420€% -0.18
61,4148£% 0.02
6.110,96%-0,52
10.131,00%-0,75
40.352,00%-0,73
02:00
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav ve ayrandan yiyen zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 114’e yükseldi. Tedavi altına alınan kişilerden 113’ü taburcu edilirken, 1 kişinin tedavisi sürüyor
Olay, Meydan Mahallesi Aydınlık Caddesi üzerindeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda düzenlenen tavuklu pilav ve ayran etkinliğinin ardından meydana geldi. Etkinlikte dağıtılan yiyeceklerden tüketen bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. İhbar üzerine okul ve çevresine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan öğrenciler ile bazı vatandaşlar ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne başvurdu.
96 ÖĞRENCİ 18 YETİŞKİN HASTANEYE BAŞVURDU
Hastaneye başvuranların sayısının 96’sı öğrenci, 18’i yetişkin olmak üzere 114’e yükseldiği öğrenildi. Tedavi altına alınanlardan 113’ü taburcu edilirken, 1 kişinin tedavisinin sürdüğü ve sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.
KUTSO’dan kız öğrencilere gelecek dokunuşu
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17936 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14117 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12149 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11433 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11348 kez okundu