46,5004$% 0.05
52,8587€% -0.15
61,3946£% -0.01
6.102,65%-0,66
10.118,00%-0,88
40.299,00%-0,86
02:00
Okullarda karşılaşılan durumların ve rehberlik hizmetlerinin istişare edildiği Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü sene sonu toplantısında, gelecek döneme ait planlamalar da karara bağlandı
Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından düzenlenen “2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı” tamamlandı.
Müdürlük binasındaki Beylerbeyi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programa, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ve Kütahya’da görev yapan rehber öğretmenler katıldı. Programda rehber öğretmenlerle bir araya gelen İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, toplantının açılışında bir konuşma yaptı. Müdür Yılmaz konuşmasında, geride bırakılan 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesini yaparak, bütüncül rehberlik anlayışı çerçevesinde okullarda yürütülen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) hizmetlerinin önemine değindi ve özverili çalışmalarından dolayı tüm rehber öğretmenlere teşekkür etti.
Toplantı, yıl boyunca karşılaşılan durumların istişare edilmesi ve gelecek eğitim öğretim yılına dair planlamaların görüşülmesinin ardından sona erdi.
Okulda dağıtılan pilav sonrası rahatsızlananların sayısı 114’e yükseldi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu