46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
TFF 3. Lig 1. Tur Play-Off mücadelesinde Belediye Kütahyaspor ile Düzce Cam Düzcespor arasında oynanacak karşılaşma öncesinde alınacak güvenlik tedbirleri, Kütahya Valiliği Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen İl Spor Güvenlik Kurulu toplantısında ele alındı.
Toplantı, Kütahya Valisi Musa Işın’ın başkanlığında, ilgili kurumların temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Taraftarların müsabakayı güvenli, huzurlu ve sorunsuz bir ortamda izleyebilmesi için alınacak tedbirler toplantıda ayrıntılı olarak ele alındı.
Yetkililer, karşılaşmanın centilmenlik içinde ve fair-play ruhuna uygun şekilde geçmesi için gerekli tüm hazırlıkların yapıldığını belirtti. Belediye Kütahyaspor’a Play-Off mücadelesinde başarılar dilendi.
Örgün Eğitimle Hafızlık Projesi tanıtıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29599 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24773 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21270 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu