46,5074$% 0.04
52,9262€% -0.09
61,4566£% 0.01
6.079,60%-1,03
10.104,00%-1,02
40.230,00%-1,03
02:00
Vekili Mustafa Güney ve Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Down Sendromlu vatandaşların hizmet verdiği Down Kafe’nin açılışına katıldılar
Dumlupınar Üniversitesi Engelsiz Hayat Topluluğu ve Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi tarafından temsili olarak oluşturulan Down Kafe Sera AVM’de açıldı. Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen açılış programında Vali Vekili Mustafa Güney, Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık ve Vali Ali Çelik’in eşi Neziha Çelik, Down Sendromlu vatandaşlarla bir araya geldiler. Engelli bireylerin topluma kazandırılması ve engelsiz yaşam konusunda farkındalık yaratılması gerektiğine dikkat çeken Vali Vekili Güney ve Başkan Işık, emeği geçenlere teşekkür ettiler.
Gençler Domaniç’te tarih yolculuğuna çıktı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu