46,4993$% 0.05
52,8947€% -0.08
61,4551£% 0.03
6.097,36%-0,74
10.123,00%-0,83
40.320,00%-0,80
02:00
Kütahya’da bir önceki hafta 100 binde 88,26 olan vaka sayısı, 12-18 Haziran tarihleri arasındaki haritada 116,18’e yükseldi. Kütahya bu rakamla Türkiye’nin en riskli oldu
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, illere göre güncel vaka sayısı haritasını paylaştı. Haritaya bakıldığında, bir önceki hafta 100 binde 88,26 olan vaka sayısının yüzde 31,6 artışla 116,18’e yükseldiği görüldü. Yeniden 660’lara dayanan vaka sayısıyla Kütahya, nüfusa göre koronavirüsün en fazla görüldüğü il oldu. Kütahya’yı 109,91 ile Bolu, 107,89 ile Eskişehir’in takip etti.
20 gram uyuşturucuyla yakalandı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu