DOLAR

46,6269$% 0.12

EURO

53,1476% 0.14

STERLİN

61,6198£% 0.04

GRAM ALTIN

6.111,14%1,36

ÇEYREK ALTIN

10.118,00%1,21

TAM ALTIN

40.258,00%1,11

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 22°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
Kütahyadan Haber

Kütahyadan Haber

26 Haziran 2026 Cuma

DİĞER YAZARLARIMIZ

31 hekim daha atanacak! Domaniç ve Emet’te ilk olacak

31 hekim daha atanacak! Domaniç ve Emet’te ilk olacak
0

BEĞENDİM

ABONE OL

AK Parti Kütahya Milletvekili Adil Biçer, Sağlık Bakanlığı’nın 122. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası kapsamında kent merkezi ve ilçelere toplam 31 hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı. Domaniç, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Emet ise Ortopedi ve Travmatoloji bölümlerinde ilk kez hizmet alacak

Buna göre, Kütahya’ya 14 uzman hekim ve 17 pratisyen hekim atanacak. Biçer, açıklamasında iki önemli gelişmeye dikkat çekti. Tahsis edilen kadroların, sağlık hizmetlerinde kırsalda uzman hekim sayısını artırma, erişimi güçlendirme ve vatandaşlara yerinde hizmet sunma vizyonunun bir parçası olduğunu belirten Biçer, “Kütahyamızın her köşesine şifa eli değsin diye çalışmaya, sağlık hizmetlerinde adalet ve eşitliği büyütmeye devam edeceğiz” dedi.
Biçer, 8 Mayıs’ta yapılacak kura sonrası göreve başlayacak hekimlere şimdiden başarılar dileyerek, tahsis edilen kadroların Kütahya ve ilçeleri için hayırlı olmasını temenni etti.