DOLAR

46,6269$% 0.12

EURO

53,1476% 0.14

STERLİN

61,6198£% 0.04

GRAM ALTIN

6.111,14%1,36

ÇEYREK ALTIN

10.118,00%1,21

TAM ALTIN

40.258,00%1,11

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 22°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
Kütahyadan Haber

Kütahyadan Haber

26 Haziran 2026 Cuma

DİĞER YAZARLARIMIZ

Belediyeden, okullara kedi evi hediyesi

Belediyeden, okullara kedi evi hediyesi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü tarafından okullara ziyaret gerçekleştirilerek çocuklarda hayvan sevgisi konusunda farkındalık oluşturulması hedefleniyor. Okullara, kedi evi, mama kapları ve mama hediye ediliyor

Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, Sokak Hayvanları Bakımevi’ni ziyaret eden yaklaşık bin öğrenciye iade-i ziyarette bulunuyor. Konuyla ilgili Kütahya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Kütahya Belediyesi’nin sevimli dostlarımız için yaptığı çalışmalar artarak devam ediyor. Şehrimizde sahipsiz sokak hayvanlarına tedaviden beslenmeye, ameliyattan sağlıklı barınma teminine kadar birçok alanda sahip çıkan Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, Sokak Hayvanları Bakımevi’ni ziyaret eden yaklaşık bin öğrenciye iade-i ziyarete başladı. Ziyaretlerde, öğrencilerde hayvan sevgisi konusunda farkındalık oluşturulması hedefleniyor. Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Ali Bircan, ziyaret ettiği okullara kedi evi, mama kapları ve can dostlarımız için mama hediye ediyor” ifadelerine yer verildi.