46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, iftar programları kapsamında Okçu, Güveçci, Sofu, Enne ve Yoncalı Mahalleleri için düzenlenen iftar sofralarında vatandaşlarla bir araya geldi
Birlik, beraberlik, yardımlaşma ve paylaşma ayı olan Ramazan’da Kütahya Belediyesi tarafından hazırlanan etkinlikler, kentte manevi bir ortamda yaşanıyor. Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık da vatandaşlarla aynı sofrada buluşturmak için kurulan iftar sofralarında Kütahyalılarla bir araya geliyor. Başkan Işık, iftar programları kapsamında Okçu, Güveçci, Sofu, Enne ve Yoncalı Mahallelerinde kurulan iftar sofralarında hemşehrilerimizle bir araya geldi.
Açılan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını dileyen Işık, tüm vatandaşların Ramazan ayını tebrik ederek huzurla, sağlıkla ve afiyetle geçirme temennisinde bulundu. Ramazan ayının manevi huzurunda bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadığını ifade eden Işık, “Katılımlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum. Allah tuttuğunuz oruçları, yaptığınız ibadetleri kabul eylesin. Hepinize belediyemiz adına saygı, sevgi ve hürmetlerimi sunuyorum” dedi.
Kütahya’nın başarılı kadınları ödüllendirildi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu