46,4717$% 0.02
53,3752€% -0.02
61,5968£% 0.32
6.198,30%-0,12
10.352,00%-1,02
41.248,00%-1,03
02:00
Daha temiz bir Kütahya için
Dünya Temizlik Günü etkinlileri kapsamında bir dizi etkinliğe katılan Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, çevre temizliğine dikkat çekti
Her yıl Eylül ayının üçüncü haftasında dünya genelinde kutlanan Dünya Temizlik Günü, Kütahya’da da kutlandı. Etkinliğe katılan Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, bu özel güne önem veren ve daha temiz bir Kütahya için farkındalık oluşturan STK temsilcilerine teşekkür etti. En büyük teşekkürün de Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanlarına yapılması gerektiğinin altını çizen Başkan Işık, “Bugün çevremizde daha fazla çöp buluruz sanıyorduk ancak çok fazla toplayacak çöp bulamadık. Bunun için mutlu olduk. Kütahya’mıza hayırlı olsun” dedi. Etkinlik Zafer Meydanı, Yaşam Parkı ve şehrin farklı noktalarında gün boyu devam etti.
Domaniçli kadınlar Türkiye’de bir ilki başardı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu