46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Tavşanlı Belediyesi ile Hak-İş arasında ek protokol imzalandı. Kadrolu ve TAGTAŞ bünyesinde daimi işçi kadrosunda çalışan işçilerin maaşlarında iyileştirme yapıldı
Belediye Başkanı Mustafa Güler, makine ikmal müdürlüğünde düzenlenen imza töreninin ardından konuşma yaparak belediye personelinden helallik istedi. 15 yılda çok büyük projelere imza atarak 50 yıl konuşulan sorunlara çözüm getirdiklerini belirten Mustafa Güler, bu onur ve gurur hepimize yeter dedi. Başkan Güler “15 yıl boyunca birlikte çalıştık. İlçemize çok önemli projeler kazandırmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu süreçte hem belediyemizin hakkını hemde sizlerin hakkını gözettik. Bu mübarek Ramazan ayının ilk günlerinde imzaladığımız ek protokolle yemek ücretleri ve yevmiyede iyileştirme yapıyoruz. Daimi kadrodaki işçilerimizin Temmuz ayında ana sözleşmesi var. Yaptığımız bu iyileştirme sizlere ve ailelerinize hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.
Belediye personelinin mübarek Ramazan ayını kutlayan Belediye Başkanı Mustafa Güler, bu kutlu ayın sonunda tüm personelin aileleriyle birlikte sağlık, huzur içerisinde bayrama kavuşmasını diledi.
Emet’te milli şair anıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29599 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24773 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22098 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21270 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19929 kez okundu